divendres, 28 de gener del 2011

EXPRESSEM ELS NOSTRES SENTIMENTS I IMATGES DE PAU


- La PAU és com un camp de flors on hi ha molts arbres i molta herba.
- La PAU és un paisatge on hi ha moltes flors.
- La millor arma és el DIÀLEG.
- La PAU és un camp de flors, una música molt tranquil·la, una herba molt verda.
- Imagino la PAU com un bosc nevat.
- Imagino la PAU com un submarí amb una noia cantant.
- La PAU és una nena caminant i cantant pel bosc.
- La PAU és com un paisatge tranquil, amb papallones, una senyora molt maca agafant flors en un pont, i al darrera unes catarates amb un bosc.

- Veig la PAU en un paisatge tranquil, molt alegre i bonic amb un nen jugant.
- Imagino la PAU en un paisatge de primavera, amb animals lliures.
- En PAU és la millor manera de solucionar les coses: NO VIOLÈNCIA - MÉS PAU
- Em sembla PAU un camp de roses vermelles, blanques i roses.
- He imaginat la PAU anant a un hotel amb la meva família.
- He sentit la PAU eterna en tot el món.
- Estic en PAU quan ajudo els pobres, als pares i als germans.
- És PAU que els nens i nenes juguin tranquil·lament.
- La PAU és bona per viure tranquil.
- Sembla estar en PAU un castell al costat del mar i escolatant les ones.
- Fem PAU quan ens donem les mans per tenir un món net.
- Per tenir PAU hem d'ajudar els germans a fer les coses bé.
- Fem PAU si sempre compartim per fer feliç a tothom.
- Veig PAU en una posta de sol.
- Que al món hi hagi amor, PAU i molta tranquil·litat.
- Imagino l'espai on hi ha PAU.
- Em sembla PAU quan un nen està jugant sense barallar-se en un paisatge molt tranquil.
- Faig PAU quan comparteixo la meva gossa amb els meus germans, nens i nenes grans i la família.
- La PAU és compartir les coses.
- Vols que t'ajudi? És la meva PAU.
- A la vida, la PAU és dir-li NO a la violència.

- Un paisatge nevat em dóna tranquil·litat i PAU.
- Ajudar a la gent és fer la PAU.
- La PAU és com un paisatge amb flors, arbres, ocells, tranquil·litat, molta herba i precioses muntanyes.
- Per tenir PAU: ni guerra ni canons.
- El camí de la no-violència és la PAU.
- PAU és no pegar a les persones ni dir paraulotes.
- Fer moltes festes pels nens i nenes.
- PAU és ajudar els meus pares i germans.
- Fer una dansa de molta tranquil·litat i de PAU.
- PAU és ajudar a la gent, si volen.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada